Colecțiile capsulă WellThread de la Levi’s sunt poziționate la intersecția între sustenabilitate, stil și inovație. Este important să scoatem în evidență evoluția pe tărâmul sustenabilității și să celebrăm consecvența și aplicarea permanentă a bunelor practici. Colecția WellThread din acest sezon păstrează ethosul de a reduce procesele chimice, consumul de energie și apă în fabricarea articolelor, utilizează bumbac de tranziție și vopsele pe bază de plante pentru a crea piese vestimentare atemporale în siluete clasice, care pot fi purtate vreme de zeci de ani. Din denim moale ecru cu textură de antilopă și printuri botanice pixelate, din vopsea pe bază de plante, pe piese fresh, strălucitoare, colecția capsulă Levi’s WellThread 2024 primăvară-vară elaborează pe ani de inovație.
Fabricată în întregime din vopsele naturale pe bază de plante, cea mai recentă colecție capsulă Levi’s WellThread are o abordare inedită a imprimării. Printurile botanice difuze din acest sezon, produse din vopsele naturale pe bază de plante, permit echipei WellThread să se joace cu printuri unice pe siluete clasice. Denimul este vopsit cu cerneală din plante 100% în toate articolele colecției.
Și de această dată, toate piesele colecției sunt fabricate 100% din bumbac de tranziție – bumbac pe cale să fie certificat organic. Programul bumbac de tranziție Levi’s WellThread a fost lansat în 2020, să lucreze cu mici fermieri parteneri din India, care își adaptează culturile la un sistem care susține sănătatea solului, ecosistemul și oamenii, prin procese ecologice, biodiversitate și cicluri agrare adaptate la condițiile locale. Brandul Levi’s reduce riscul financiar al fermierilor în perioada de tranziție către agricultura organică, prin promisiunea de a achiziționa recolta obținută. Preocupându-se atât de ecosistem, cât și de oameni, capsulele WellThread deschid drumul către producția de bumbac mai sustenabilă.
Colecția capsulă Levi’s WellThread 2024 primăvară-vară aduce inovație în design prin șase piese ecru strălucitor și printuri botanice alb-albastru pe siluete largi, relaxate. Pentru femei, pantalonii Orchard structurați subtil și jachetă asortată Down to Earth Trucker oferă un look perfect tonal. Șortul ’80s Mom utilizează printul botanic pixelat pentru o nuanță bleu extrem de deschis, în timp ce rochia din denim elegantă și versatilă Wildflower completează selecția. Pentru bărbați, pantalonii Stay Loose Carpenter folosesc același albastru abia vizibil pe o siluetă relaxată clasică, care poate fi combinată cu cămașa Stonefield, perfectă pentru layering sau purtată ca atare.
„Ca platformă pentru inovație și testare, scopul nostru final cu WellThread este să explorăm posibilitățile și să identificăm cele mai bune practici pentru reducerea impactului procesului de fabricație,” spune Paul Dillinger, Vice Președinte, Head of Global Product Innovation la Levi Strauss & Co. „Aplicând consecvent principiile de bază în designul nostru, suntem mândri să ne continuăm explorarea pentru a găsi alternative sustenabile ca imprimarea botanică pixelată cu vopsele pe bază de plante. Cea mai recentă colecție a noastră conține articole pline de prospețime, care sunt atemporale, confortabile și ușor de asortat.”
Despre brandul Levi’s
Brandul Levi’s este epitomul stilului American clasic și degajat. Din momentul în care Levi Strauss & Co. Inventați în 1873, jeanșii Levi’s au devenit unul dintre cele mai recognoscibile piese vestimentare din lume — captivând imaginația și loialitatea oamenilor vreme de generații. Azi, portofoliul brandului Levi’s continuă să evolueze printr-un spirit inovator unic în industria textilă. Gama sa de articole din denim și accesorii este disponibilă în peste 110 țări, oferind posibilitatea celor din întreaga lume să-și exprime stilul personal. Pentru mai multe informații despre brandul Levi’s, produsele și magazinele sale, vă rugăm să vizitați levi.com.
Despre Levi Strauss & Co.
Levi Strauss & Co. Este una dintre cele mai mari companii producătoare de îmbrăcăminte și liderul global în producția de denim. Compania crează și comercializează jeanși, îmbrăcăminte casual și accesorii pentru bărbați, femei și copii sub brandurile Levi’s, Dockers, Levi Strauss Signature și Beyond Yoga. Produsele sale sunt comercializate în peste 110 țări din întreaga lume, printr-o combinație de lanțuri de magazine de sine stătătoare, magazine din complexuri comerciale, site-uri, și o amprentă globală de aproximativ 3.200 de magazine dedicate. Venitul net raportat de Levi Strauss & Co. în 2023 a fost de 6,2 miliarde de dolari. Pentru mai multe informații, intrați pe http://levistrauss.com, iar pentru noutăți despre companie și comunicate de presă, accesați http://investors.levistrauss.com.
Citește în continuare Colecția Diesel primăvară-vară 2024, de pe catwalk în garderoba personală.