Home Fashion Accessories Brandul de bijuterii Bosfor Gold intră pe piața din România

Brandul de bijuterii Bosfor Gold intră pe piața din România

6 min read

Bijuteria Bosfor Gold intră pe piața din România cu un prim punct de lucru, localizat în zona de Nord a Capitalei, în Complexul Rezidențial Cosmopolis. Brandul, care a funcționat mai bine de 10 ani în Turcia, vine cu o propunere inedită pentru clienții care-și doresc să achiziționeze o bijuterie de lux. De la modele simple până la modele cu pietre prețioase, veritabile opere de artă, oricine își dorește să cumpere o bijuterie poate alege din cele trei game de bijuterii puse la dispoziție de Bosfor Gold: gama PREMIUM, gama MEDIUM și gama MASS-MARKET, aceasta din urmă fiind în proporție mult mai mică.

Bijuteriile, fie că vorbim despre inele și cercei din aur, brățări cu pietre prețioase, coliere impresionante ca și model, verighete sau orice alt accesoriu care poate scoate în evidență ținuta unei doamne sau încheietura mâinii unui domn, sunt modele unice, realizate cu mare atenție la detalii, din aur de cea mai bună calitate, completat de pietre prețioase absolut uluitoare.

„Ne bucurăm să anunțăm deschiderea primei bijuterii Bosfor Gold în România, localizată în zona de Nord a Capitalei, în centrul comercial din zona Cartierului Rezidențial Cosmopolis. Aducem, așadar, în România un brand care a funcționat timp de 11 ani în Turcia, și pe care ne dorim să-l dezvoltăm și aici. Propunem iubitorilor de aur și pietre prețioase o gamă de modele unice, atent alese din portofoliul a mai bine de 20 de producători cu renume în Turcia. La capitolul prețuri, avem produse cu prețuri mici spre medii, dar și produse care interesează zona de lux și aici vorbim despre sume importante”, declară Sevtap Doner, CEO Bosfor Gold.

Bordul Bosfor Gold intenționează ca în perioada următoare să deschidă o nouă locație în București, o bijuterie și mai prietenoasă din punctul de vedere al spațiului, dar și al modelelor propuse spre vânzare. În plus, în planul de business întocmit, acționariatul preconizează ca în cel mai scurt timp să deschidă câte o locație în fiecare oraș important din România.

„Bosfor Gold își dorește să devină o companie multinațională, cu departamente foarte bine organizate, de la achiziție, la producție, vânzare. Desigur că ne dorim să implementăm cât mai curând vânzarea online, avem în lucru magazinul online, care va păstra ideea de business a brandului. Deși proaspăt intrat pe piața din România, Bosfor Gold își dorește să devină, în cel mai scurt timp, prima opțiune de cumpărare pentru clienții din zona bijuteriilor de lux, de aceea ne dorim să avem locații deschise în cele mai importante orașe din România”, conchide Sevtap Doner.

Brandul Bosfor Gold poate fi privit ca un „pod al prieteniei” dintre Turcia și România, așa cum Podul Bosfor marchează trecerea, din punct de vedere geografic, dintre Asia și Europa.

Prima persoană publică din România care a intrat în posesia unei bijuterii Bosfor Gold este Otilia Bilionera, îndrăgostită de Turcia și de bijuteriile din aur. Artista este proaspăt căsătorită cu un bărbat de origine turcă.

„Ca orice femeie, sunt îndrăgostită de bijuterii, de piesele care vin cu lucrătură feminină, cu pietre prețioase, piese care îmi pun și mai mult în valoare feminitatea. Ceea ce îmi atrage cu adevărat atenția atunci când vine vorba despre bijuterii este atenția la detalii, iar piesele Bosfor Gold se bucură din plin de acest lucru”, a declarat Otilia Bilionera.

Citește în continuare my Geisha aniversează 6 ani de la lansare în luna martie.

Load More Related Articles
Load More By Echipa FPM
Load More In Accessories

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Check Also

Faydee și ANTONIA lansează piesa “Bahebek”

“Bahebek” este un imn al iubirii, plin de energie, care te va face să dansezi pe rit…