3 pasi simpli pentru a avea picioare perfecte

0

Toate femeile viseaza sa aiba picioare subtiri si tonifiate. Simti ca ai un surplus inestetic de grasime in zona coapselor si ti-ai dori sa scapi de acest inconvenient desi nu ai timp sa mergi la sala? Ei bine, combaterea grasimii de pe coapse nu este imposibila. Iata 3 pasi simpli pentru a avea picioare perfecte.

Ai mare grija cu alimentatia!mancare-sanatoasa3

Acest lucru s-ar putea sa nu para o schimbare centrat pe zona coapselor dar te va ajuta la gestionarea procentului de grasime. O alimentatie sanatoasa si o dieta adecvata te vor ajuta ca exercitiile pe care le faci sa actioneze mult mai eficient.

  • Exista anumite alimente care contribuie la cresterea procentului de grasime din corp, precum alimentele prajite, cele supra-prelucrate sau mult prea bogate in uleiuri grase.
  • Incearca sa mananci regulat gustari sanatoase, precum semintele sau fructele. Acest lucru te va impiedica de la a te infometa si apoi a manca prea mult in timpul mesei.
  • De asemenea, asigura-te ca bei multa apa – acest lucru va ajuta grasimea sa treaca prin corpul tau mai repede.
  • Mananca aproximativ 25 de grame de alimente bogate in fibre pe zi, deoarece acestea pot creste cantitatea de grasime pe care o arzi cu pana la 30%.

Fa exetrcitii cu regularitate!

Saritura broscutei84320-large-378033

 Stai cu picioarele departate si varfurile indreptate spre exterior. Apleaca-te cat mai mult posibil, fara ca genunchii sa iti depaseasca linia degetelor de la picioare. Sari si revin-o in aceeasi pozitie, intorcandu-ti corpul de fiecare data, incat sa te poti deplasa intr-un cerc.

Cercuri interioare84320-large-378034

Intinde-te pe partea dreapta si sprijina-ti capul cu bratul de jos. Apoi indoaie piciorul de sus si pune-l deasupra piciorului de pe sol. Intinde piciorul de jos si deseneaza cu varful acestuia cercuri cat mai mari in aer. Ai grija ca piciorul sa ramana incordat, iar miscarile sa fie lente si bine controlate.

Traseaza 20 de cercuri, apoi schimba pozitia.

Foarfecele84320-large-378035

Acest antrenament aduce un bonus deoarece iti lucreaza brațele, pieptul, abdomenul si coapsele. Exercitiul va functiona cel mai bine pe o suprafata neteda, precum parchetul.

Asaza-te intr-o pozitie de scandura dreapta si pozitioneaza fiecare picior pe un prosop. Sustine partea superioara a corpului cat mai incordata si gliseaza picioarele cat mai larg posibil in exterior. Apoi incordeaza coapsele pentru a le apropia din nou. Incearca sa faci acest exercitiu in serii de 15 repetari.

Sursa foto: Pinterest.com

 

 

 

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ